Da bi proslavili 100. godišnjicu trke 24 sata Le Mana, čuvena trka izdržljivosti i S.T. Dupont udružili su se kako bi stvorili bogatu, modernu i inovativnu kolekciju. Ova kolekcija je spoj dva kultna francuska brenda sa jedinstvenim znanjem. Svaki u svojoj oblasti zrači francuskom izvrsnošću na međunarodnom nivou. Za ovu priliku, S.T. Dupont i 24 sata Le Mana razvili su četiri različite asortimane, uključujući i posebnu liniju kožne galanterije. Futrola za cigare, pažljivo izrađena od glatke teleće kože i srebrnog metala, ima logo 24 sata Le Mana utisnut na prednjoj strani. Futrola je predstavljena u tri boje sa dizajnom koji evocira duh automobilizma i sporta. Inkjet štampa trobojnih staza na telećoj koži simbolizuje kretanje i brzinu, neodvojive elemente auto-trka.
Dimenzije: Dužina 180 mm x Širina 60 mm x Debljina 30 mm
Materijal osnove: Metal / Teleća koža
S.T. Dupont
S.T. Dupont je francuska kuća koju je 1872. godine u Parizu osnovao Simon Tissot Dupont. Zbog izuzetnog dizajna, kvaliteta i trajnosti, S.T. Dupont je od samog osnivanja preferirani izbor „izuzetnih ljudi“ - kraljevskih članova, (francuskih) predsednika, međunarodne elite, najviših društvenih krugova.
S.T. Dupont stvara, proizvodi i prodaje „izuzetne proizvode“ širom sveta (kožna galanterija, upaljači, olovke, dodaci i pokloni). Svi proizvodi ručno su izrađeni u Francuskoj od plemenitih metala (zlata), kineskog laka i kože, sa najvišim tržišnim standardima dizajna i kvaliteta.
Simon Tissot Dupont je prvenstveno otvorio radionicu za prtljag I proizvode od kože. Nakon nekoliko godina proizvodi prvi luksuzni upaljač , nakon koga je brzo usledio kultni Line2 , dizajn koji datira jos iz tridesetih godina, ukrašen srebrom, zlatom, paladijumom, lakom I drugim najdragocenijim metalima. Od tada je postao pravi kultni predmet, prepoznatljiv po zvuku koji proizvodi.